czwartek, 14 listopada 2013

Spinki, lakiery i konwent...

Dzień dobry <3

Piszę w sumie na żaden konkretny temat, po prostu akurat mam czas,a  ostatnio takie zjawisko to u mnie rzadkość. Dodaję tu tą notkę też dlatego, ponieważ moja kochana Corta (w tych turkusowych włosach jest jej tak ślicznie, że mogłabym się gapić wieki na jej zdjęcie na nagłówku ; ^ ;) założyła bloga i przypomniało mi się o istnieniu mojego. ^ ^" Mam nadzieję, że w miarę możliwości, będę tu w dość regularnie coś dodawać. Nie cche mi się dzisiaj pisać po angielsku, za dużo angielskiego dzisiaj =3=

Nie mam o czym pisać to sie pochwalę moimi uroczymi spinkami z TofuRangers, które przyszły do mnie już jakiś czas temu. Są naprawdę urocze i dobre jakościowo *u*




Oprócz tego kupiłam sobie bardzo fajne lakiery do paznokci "My secret" : czerwony i liliowo fioletowy~ Niestety jeśli chodzi o malowanie paznkoci, można powiedzieć, że jestem wręcz upośledzona, ponieważ wychodzi mi to okropnie. Zawsze robią mi się brzydkie smugi, nie mówiąc o tym, jak zamiast paznokci pokrywam lakierem palce </3 A akurat tym lakierem naprawdę bardzo fajnie się maluje i efekt wygląda bardzo starannie, żadnych smug. Jestem, więc mile zaskoczona ich jakością i ceną, ponieważ kosztują tylko 6 zł za sztukę *-*


Mam jeszcze zamiar sobie zamówić wkrótce parę rzeczy~~. Gdy już je dostanę to coś tu o nich wspomnę c;
W ten weekend (9-10 listopada) byłam na konwencie BAKA y2k13 we Wrocławiu. (Yaay, już mój 12. konwent, coool *ww*)  Jechałam tam pociągiem, razem z  moim Purinkiem ~  Było naprawdę bardzo fajnie, chociaż w sumie na żadnym panelu nie byłam... Ale mogłam być murzynem grupki cosplayowej z Amnesii. Ich występ był naprawdę fajowy. Jeśli chcecie, możecie go obejrzeć tutaj.


W skład grupki wchodzą:
Saori (Drop Fucking Gorgeous) jako Rika
Cielu (Drop Fucking Gorgeous) jako Ikki
 Purin jako Toma
LinaSakura (jako Heroine
Lucyfer jako Orion
Nyuu jako Ukyo 
 Tak bardzo piękni ;____________;




I tak na koniec jeszcze prześwietlone artystycznie zdjęcie (robione w aucie mojej mamy), które w sumie lubię C;


Chciałabym sobie zrobic jakieś nowe, fajne zdjęcia ;-; Najlpiej w stylizacji Pastel Goth... Może uda sie jakoś za niedługo... Oby.
Pa pa <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz